Αρθροπλαστική Ισχίου

Αρθροπλαστική ισχίου

Η κατεστραμμένη άρθρωση του ισχίου δυσχεραίνει την κίνηση και αποτελεί μια σοβαρή αιτία αναπηρίας και δυσβάστακτου πόνου. Η αντικατάσταση της με τεχνητή είναι ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα επιτεύγματα της ορθοπαιδικής χειρουργικής και γενικότερα της ιατρικής. Επιτρέπει σε ασθενείς που θα ήταν καταδικασμένοι σε μόνιμη επώδυνη αναπηρία στο κρεβάτι να βαδίζουν χωρίς πόνο και να γίνουν ικανοί να εξυπηρετήσουν τους εαυτούς τους.

- Τι είναι η αρθροπλαστική ισχίου;

Είναι μια πρωτοποριακή χειρουργική τεχνική που ονομάζεται AMIS (anterior minimal invasive surgery) πρόσθια ελάχιστης επεμβατικότητος χειρουργική αποτελεί ένα βήμα εμπρός στο τομέα της ήδη επιτυχημένης ολικής αρθροπλαστικής.

Η χειρουργική επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής ισχίου αποσκοπεί στην αντικατάσταση του κατεστραμμένου οστού και του χόνδρου της άρθρωσης με πλαστικά ή κεραμικά και μεταλλικά εξαρτήματα. Μια πρόθεση ισχίου είναι μια τεχνητή άρθρωση, που αποτελείται από ένα μηριαίο στειλεό με κεφαλή (σφαίρα) και ένα κυπέλλιο κοτύλης (υποδοχή της σφαίρας).

Η ολική αρθροπλαστική θα προσφέρει ανακούφιση από τον πόνο σε ποσοστό 90 με 95 % των ασθενών. Θα σας επιτρέψει να εκτελείτε τις συνήθεις καθημερινές δραστηριότητες χωρίς προβλήματα.

- Ανάρρώση

Η διάρκεια νοσηλείας ποικίλλει, αλλά μπορεί να κυμαίνεται από 3 έως 10 ημέρες. Μετά το εξιτήριο, απαιτούνται καθημερινές φυσιοθεραπείες και ασκήσεις.

Οι ασκήσεις φυσιοθεραπείας είναι σημαντικές μετά από μία ολική αρθροπλαστική ισχίου και συνήθως μία ομαλή ανάρρωση εξαρτάται από το κατά πόσο ο ασθενής ακολουθεί το καθορισμένο μετεγχειρητικό πρόγραμμα ασκήσεων. Σε γενικές γραμμές, οι ασθενείς αναρρώνουν αρκετά γρήγορα, ωστόσο σε ορισμένες περιπτώσεις, ο ασθενής αρχικά χρειάζεται πατερίτσες ή περιπατητήρα και στη συνέχεια μπαστούνι για μερικούς μήνες.